Sleek Oh So Special Palette + EOTD

Een tijdje geleden ging m'n zusje met school naar Londen. En aangezien ze daar Sleek verkopen heb ik haar gevraagd of ze wat voor me wilde meenemen. Ze was zo lief (Ja Sil, ik weet dat je dit leest haha) om het 'Oh so Special' oogschaduw palette en een blush in 'Life's a Peach' voor mij mee te nemen.
Ik ben echt ongelofelijk blij met dit palette, wat een prachtige kleuren! Je kan zowel neutrale als wat meer opvallende looks maken en de pigmentatie is super. De afgelopen tijd heb ik het palette dan ook vrijwel dagelijks gebruikt en ik wilde twee looks even aan jullie laten zien.
Bij deze look gebruikte ik Ribbon over het hele ooglid met daar overheen Gateau. In de buitenste ooghoek en de arkadeboog heb ik Wrapped Up aangebracht. Bow bracht ik aan als highlight onder m'n wenkbrauw.
Voor deze look deed ik Organza over m'n ooglid en Celebrate in de buitenste ooghoek, arkadeboog en een beetje onder m'n oog. Ook hier gebruikte ik Bow als highlighter onder m'n wenkbrauw.

Het 'Oh So Special' palette van Sleek zit in de vaste collectie en is wat mij betreft echt een aanrader. Sleek is te koop in Engeland (in de Superdrug) maar wordt ook verkocht bij Boozyshop.nl.
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails