How to: Bloody Halloween Nailart

Aan het eind van deze maand, 31 oktober om precies te zijn is het weer Halloween. Zelf vier ik dit niet (ik heb die dag al wat anders te vieren, namelijk m'n verjaardag :P) maar ik vind het toch wel leuk om er íets aan toen. Vroeger holde ik pompoenen uit en nu lak ik m'n nagels met een Halloween thema.

Vorig jaar liet ik jullie al wat nailart ideetjes zien en dit jaar ben ik gegaan voor bloederige nagels.

Wat ik heb gebruikt: 
- Witte nagellak als basis
- Wijnrode nagellak (Herome WIC 'Surrey')
- Felrode nagellak (Catrice Nail Lacquer 'Bloody Mary to Go')
- Plakband
- Balpen of rietje

1. Je begint met al je nagels in een kleur te lakken. Ik heb voor wit gekozen, maar je kan natuurlijk ook een andere kleur kiezen.
2. Dan ga je de bloedspetters maken. Hiervoor heb ik een techniek gebruikt die ik tegen kwam op de site van Ilja, namelijk spatten. Het is daarvoor belangrijk om de zijkanten van je vingers even af te plakken met plakband omdat de spetters overal heen gaan.
3. Je haalt de balpen uit elkaar en neem daarvan het onderste plastic deel (een rietje schijnt ook te werken). Doop de onderkant in de felrode nagellak en blaas zo hard mogelijk erdoorheen om een mooie 'spetter' te maken. Doe dit op al je vingers een aantal keer.
4. Hetzelfde doe je met de wijnrode nagellak.
5. Tot slot kan je je vinger in de nagellak dopen, een beetje afdeppen, en vervolgens wat vingerafdrukken op je nagels zetten om het allemaal nog wat meer 'creepy' te maken.

Laat alles goed drogen, doe er eventueel nog een topcoat overheen en klaar zijn je Bloody Nails!

Wat vinden jullie van het resultaat?
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails