Mijn nieuwste schilderij + animatie

Begin november had ik een weekje vrij van school en weer zin om te schilderen. Toevallig heeft m'n zusje haar kamer veranderd en wilde graag een nieuw schilderij op de muur in de stijl van Blond Amsterdam. M'n zusje heeft bruin haar en het moest daarom natuurlijk wel een meisje met bruin haar worden. Nadat ik een leuk idee op internet had gevonden ben ik naar de Action gegaan om een doek te kopen en vervolgens gaan schilderen. Dit is het resultaat:


Ik ben begonnen met een schets, daarna ben ik gaan verven. Voor het schilderij heb ik acrylverf gebruikt en de zwarte lijnen heb ik als laatste gemaakt met een watervaste stift. Ik ben zelf erg blij met het resultaat en m'n zusje gelukkig ook! ;)
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails