Opberg-tip voor oorbellen/ringen

De soort oorbellen die ik het meeste draag zijn toch wel knopjes. Lekker makkelijk, hangen niet in de weg en het staat toch leuk. Maar de opbergmethode die ik hiervoor had was niet erg handig. Ik deed ze gewoon allemaal bij elkaar in een glazen potje.
's Morgens was het dan ook altijd memory-en naar twee gelijke oorbellen.
Van de week was ik bij Trekpleister en zag ik deze doos staan. Op de doos stond dat het bedoeld was om kralen in te bewaren, maar dit leek me ook erg handig om m'n oorbellen in op te bergen.
Voor €1,49 nam ik hem mee. De doos heeft in totaal 18 vakjes, je kunt er dus 18 paar oorbellen in bewaren, maar het is ook erg handig voor bijvoorbeeld ringen. Ik zag dat ze ook nog een grotere doos verkochten, met vakken van verschillende formaten, waar bijvoorbeeld ook armbanden in kunnen. Misschien dat ik die ook nog wel ga kopen.
Dus zoek je nog een methode om je oorbellen of ringen op te bergen, dan is dit zeker een aanrader. De doos is te koop bij Trekpleister voor €1,49.

Hoe berg jij je oorbellen of andere sieraden op?
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails