25 Questions Tag

Photobucket
Deze tag kreeg ik van Dhini. De vragen zijn in het Engels, maar ik geef maar gewoon in het Nederlands antwoord.

1. Do you have any pets?
Ja, een kat, Kees.

2. Name 3 things that are physically close to you.
1. Laptop
2. Fototoestel
3. Mobiele telefoon

3. What’s the weather like right now?
Het is nu aan het schemeren en het is erg bewolkt.

4. Do you drive? If so have you crashed?
Nee, ik heb (nog) geen rijbewijs. Ik fiets wel erg veel, en ja daarmee heb ik regelmatig ongeluk(jes) gehad :P.

5. What time did you wake up this morning?
10 uur.

6. When was the last time you showered?
Ik kom net onder de douche vandaan.

7. What was the last movie you saw?
Get him to the Greek. Ik vond het een beetje tegenvallen. Er zaten soms wel grappige stukjes in, maar ik vond de film iets te vrouwonvriendelijk.

8. What does your last text message say?
Haha, goedzo meid en nou genieten van je vakantie. Xx D.

9. What’s your ringtone?
'Classic phone' niet erg bijzonder dus. Maar ik houd zelf niet zo van die hele orkesten die uit je telefoon komen gallen, haha.

10. Have you ever been to a different country?
Ja. Frankrijk, Belgiƫ, Engeland, Luxemburg en Duitsland.

11. Do you like sushi?
Ik heb een keer een stukje op in een restaurant en dat vond ik echt vreselijk vies. Maar omdat iedereen altijd zo dol is op sushi en ik zelf ook erg van vis houd, heb ik het idee dat ik het gewoon nog niet 'goed' geproefd heb ofzo. Misschien was die sushi wel niet goed meer. In ieder geval wil ik het zeker nog een keer proberen.

12. Where do you buy your groceries?
Wij gaan meestal naar Super de Boer.

13. Have you ever taken medication to help you fall asleep faster?
Nee nog nooit.

14. How many siblings do you have?
1 zusje van 13 jaar.

15. Do you have a desktop computer or a laptop?
Een laptop.

16. How old will you be turning on your next birthday?
Op 31 oktober wordt ik 20 jaar.

17. Do you wear contacts or glasses?
Ja, sinds m'n vijftiende draag ik een bril. Ik heb weleens een tijdje zachte lenzen geprobeerd maar daar gingen m'n ogen erg van irriteren.

18. Do you color your hair?
Ja ik verf m'n haar. De eerste keer toen ik 15 jaar was. Toen had ik het donkerder geverfd en dat was echt geen gezicht. Daarna heb ik het bij de kapper lichter laten maken en dat beviel goed en ik hield het dus licht. Toen ik 17 was heb ik nog een keer bruin geprobeerd, maar toen kwam ik echt tot de conclusie dat blond me toch veel beter stond. Ik ben van mezelf ook blond, maar ik verf het nog een tintje lichter.

19. Tell me something you are planning to do today.
Nou, de dag is alweer bijna voorbij. Het is nu 22:00 uur. Maar ik ga nog even verder aan het Ikea kastje wat ik nog (steeds) in elkaar moet zetten, het achtervolgt me al weken :P.

20. When was the last time you cried?
Laatst heb ik de film Evita nog een keer gezien, en ik hield het niet droog.

21. What is your perfect pizza topping?
Een vegetarische pizza of tonijn pizza, nom nom!

22. Which do you prefer-hamburgers or cheeseburgers?
Hamburgers, al ben ik daar ook niet echt dol op.

23. Have you ever had an all-nighter?
Ja. Maar dan wil je me de volgende dag niet tegenkomen hoor!

24. What is your eye color?
Blauw.

25. Can you taste the difference between Pepsi and Coke?
Jazeker. Pepsi vind ik een stuk minder lekker.

Ik geef de tag door aan Annigje, Myrna en Madelon.
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails