Nailart: Bee Nails

Photobucket
Deze keer een nailart die perfect past bij dit seizoen, geïnspireerd op een zomerse zoemer: de bij. Veel mensen met mij zullen dit maar irritante beesten vinden, maar ze zijn onmisbaar voor de natuur. Einstein heeft zelfs ooit eens berekend dat als de bijen zijn uitgestorven, binnen 4 jaar ook alle mensen dood zullen zijn! Wat daar van waar is laat ik even in het midden, maar belangrijk voor ons zijn ze in ieder geval wel. Zie dit dan maar als een soort ode aan de bij, haha.

Lak als eerste je hele nagel met een geel/oranje kleur. Ik heb hiervoor 'Sundancer' van Essence gebruikt. Vervolgens breng je met een zwarte nagellak de streepjes aan, de stipjes en teken je, heel voorzichtig, een bijtje op een van je nagels. Ik heb hiervoor een oud eyelinerkwastje gebruikt en die in Gosh 'Nero' gedoopt. Dit werkt best aardig, maar als je een wat professionelere zwarte nailart lak hebt kan je die natuurlijk het beste gebruiken. Daar moet ik maar even naar opzoek gaan, dat werkt een stuk handiger volgens mij. Laat alles goed drogen en breng als laatste nog een topcoat aan zodat het allemaal goed blijft zitten. En dan ben je klaar en kan je gaan pronken met je bijen-nagels!

Oja, deze keer heb ik de hand van m'n zusje mogen gebruiken, waarvoor mijn dank :-P
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails