EOTD: The Ice Princess

De enige kleur oogschaduw die ik eigenlijk nooit draag, is blauw. Nu vond ik het wel eens een uitdaging om daar een look mee te maken. Dit is het geworden:
Photobucket
Wat ik heb gebruikt:
- Hema eyeshadow base
- Gosh Effect Powder in Angel
- Gosh Effect Powder in 7'th heaven
- MAC Pigment in Frozen White
- 2 True Glitter liquid eyeliner
- Max Factor 2000 Calorie mascara
Photobucket
De Effect Powder Angel heb ik gebruikt over m'n hele ooglid. Daarna bracht ik de Effect Powder 7'th heaven aan in de crease (arcadeboog) en onder m'n oog. MAC Pigment Frozen White heb ik in m'n binnenste ooghoek gebruikt en een heel klein beetje als highlighter onder m'n wenkbrauw. Op de foto lijkt het trouwens alsof ik heel veel pigment in de binnenste ooghoek heb gebruikt, maar in het echt viel het een stuk minder op. Alles mooi blenden en vervolgens de glitter eyeliner (die je trouwens niet echt goed kan zien op de foto) en mascara aangebracht.
Eigenlijk vind ik het wel erg leuk geworden. Dat had ik echt niet verwacht van blauwe oogschaduw. Ik heb weleens eerder iets met blauwe oogschaduw geprobeerd maar dat stond voor geen meter. Dit daarentegen vind ik erg leuk en ik zal deze combinatie dan ook zeker vaker gaan dragen.

Oja, op mijn lippen droeg ik Biotherm Glossy Splash lipgloss in een lichtroze kleur.
Photobucket

Wat vinden jullie van blauwe oogschaduw? Draag je het weleens?
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails