Review: Herome W.I.C. & Graffiti Nail Art

Waarschijnlijk heb je wel eens gehoord van het Nederlandse merk Herôme. Herôme staat vooral bekend om hun producten op het gebied van hand- en nagelverzorging, die ze inmiddels alweer 25 jaar verkopen. Maar dat is niet het enige, ze hebben ook een hele mooie nagellakcollectie. Voor Herôme mocht ik de W.I.C nagellakjes en de Graffiti Nail Art lijn testen.
W.I.C. staat voor World Inspired Colours, de kleuren zijn dus geïnspireerd op allerlei wereldsteden. Ieder lakje is vernoemd naar een andere stad. De lijn bestaat uit maar liefst 79 kleuren! Ook introduceert Herôme elk halfjaar nieuwe seizoenskleuren die passen bij de trendkleuren van dat moment.
Photobucket
Zelf heb ik 3 lakjes uit de W.I.C. lijn in de kleuren Rome (76), Johannesburg (72) en Nairobi (123). Voor swatches, klik op ‘lees meer’.
Photobucket
Rome
Rome is een hele mooie kauwgomroze kleur. Op de foto heb ik 2 laagjes gebruikt, dat is ook wel nodig om dezelfde kleur als in het flesje te krijgen. Ik vind het een erg mooi kleurtje! Wat ik vooral zo fijn vind aan de W.I.C. nagellak is dat het zo snel droogt. Ik ben enorm ongeduldig wat dat betreft. Maar deze lak droogt echt snel, je hoeft dus niet lang te wachten om het tweede laagje aan te brengen.
Photobucket
Johannesburg
Johannesburg is voor mij toch wel de grote verassing. Toen ik de kleur voor het eerst in het flesje zag was ik niet erg onder de indruk. Maar op m'n handen vind ik hem echt prachtig! Een heel mooi aardekleurig crème lakje. Zeker een aanrader. Ik heb 2 laagjes gebruikt, maar 1 laag zou ook wel voldoende zijn geweest.
Photobucket
Nairobi
Tot slot Nairobi, een lichtgrijze nagellak. Dit lakje vind ik bij mijn huidskleur iets minder mooi, maar ik denk dat het bij wat getintere dames erg mooi zal zijn. Ook hier heb ik 2 laagjes gebruikt, maar 1 laag zou ook voldoende zijn geweest.

Ik ben erg tevreden over de W.I.C. lakjes. Sowieso vind ik het flesje erg mooi, een slank classy flesje. Ook het kwastje is fijn, plat en breed, op die manier hoef je niet zo vaak over je nagel heen om alles goed te bedekken. Ook over de houdbaarheid ben ik erg tevreden. De lakjes blijven bij mij zeker 3 dagen perfect zitten, zonder chips.

Een vrij nieuw onderdeel van de W.I.C lijn van Herôme is de Graffiti Nail Art:
Photobucket
Dit is een setje waarmee je leuke creaties op je nagels kan stempelen. Het kwastje van de nagellak die bij het setje zit is heel dun. Dus je kunt het lakje zowel gebruiken voor het stempelen, als voor het maken van andere creaties op je nagels.
Photobucket
Als je het stempelen voor de eerste keer doet, is het even uitvinden hoe het werkt. Gelukkig zit er bij het setje een handig boekje waarin stap voor stap wordt uitlegt hoe je het moet gebruiken. Oja, vergeet niet het dunne plastic stickertje van de imageplate te halen voordat je gaat stempelen, anders werkt het niet.

De W.I.C. nagellakjes zijn onder andere te koop bij Douglas en kosten €6,95 per stuk. Bij aankoop van twee flesjes betaal je €12,50. De lakjes zijn ook verkrijgbaar bij de webshop van Herôme en kosten daar €7,50.
De Graffiti Nail Art is exclusief verkrijgbaar in de webshop van Herôme. Voor een 'Small Kit' (zie de foto hierboven) betaal je €12,50 .
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails