Nagelwielen

Je hebt ze vast wel eens een keer op andere (beauty)blogs voorbij zien komen: nagelwielen. Het zijn witte of doorzichtige ronde plastic dingen met aan de buitenkant een soort nepnagels. Op die manier kun je snel zien wat voor lakjes je al hebt, je kunt je nailart creaties erop oefenen of de kleuren die erg op elkaar lijken met elkaar vergelijken. Ook is het leuk om met behulp van je nagelwielen te bepalen welk lakje je nu eens op gaat doen. Zo ziet een lege nagelwiel eruit:
Het leek mij erg handig en daarom heb ik er 5 besteld via Ebay. Ik heb er minder dan €2,50 inclusief verzendkosten voor betaald bij deze verkoper. Maar er zijn nog veel meer Ebay-verkopers die nagelwielen verkopen. Vul bij de zoekfunctie 'Nail wheel' of 'Nail practice wheel' in en selecteer 'wereldwijd'. Dan krijg je vanzelf een hele lijst met verkopers.
Inmiddels heb ik bijna al mijn lakjes geswatched op de nagelwielen, wat overigens erg leuk is om te doen. Hier het resultaat:

En wat vind je ervan? Onzin, of toch wel handig?
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails