Review: E.L.F. Gezichtsproducten

Photobucket
E.L.F. (afkorting van Eyes Lips Face) is een oorspronkelijk Amerikaans cosmeticamerk dat sinds kort ook in Nederland verkrijgbaar is via hun webshop. Belgische meiden kunnen al wat langer producten van E.L.F. bestellen via de Belgische site.
Ik heb zelf ook een aantal producten van E.L.F. en daar wil ik jullie graag wat meer over vertellen. Vandaag begin ik met een aantal producten voor je gezicht. Voor de review, klik op 'lees meer'.
Photobucket
Ik begin met de tinted moisturizer uit de reguliere lijn van E.L.F. Dit is dus een getinte dagcrème. Deze crème voedt je gezicht en geeft een hele lichte dekking, het maakt je gezicht net een beetje egaler. Ik heb de lichtste kleur, Ivory. Wat heel belangrijk is en wat deze moisturizer ook bevat is bescherming tegen de zon, SPF 15. Ik ben erg tevreden over dit product. Sowieso is het de perfecte kleur voor mij. Verder is het gemakkelijk de crème met een kwast of met je vingers aan te brengen en het geeft een mooi glowy effect.
Photobucket
Dan de Natural Radiance Blusher in de kleur Glow, ook uit de reguliere lijn van E.L.F. Toen ik voor het eerst de verpakking zag viel het me wel op dat de blush erg klein was. Ook met het open maken heb ik even geworsteld, maar het blijkt dat je de blush heel gemakkelijk open kunt schuiven (gewoon even de verpakking lezen Pauline!). De kleur vind ik echt prachtig! Het is een peachy/roze kleur met een gouden shimmer, supermooi! Het enige nadeel is dat er best veel losse poeder vrij komt als je er met een kwast overheen gaat. Maar de prachtige kleur maakt dat weer helemaal goed.
Photobucket
Als laatste de SPF 45 Sunscreen UVA/UVB Protection. Inderdaad, een poeder met SPF 45!! Deze komt uit de Studio Lijn van E.L.F. deze lijn bevat wat luxere producten, chiquere verpakkingen en is iets duurder dan de producten uit de reguliere lijn. Op de verpakking staat dat het een doorzichtige poeder is en dus iedereen het kan gebruiken. Maar toen ik het voor het eerst aanbracht leek het toch iets donkerder te zijn dan mijn eigen huidskleur. Wat overigens niet heel moeilijk is aangezien ik enorm bleek ben. Maar daarom heb ik de poeder aan m'n moeder gegeven en haar laten testen. Ze was er erg tevreden over. De poeder bevat een handige applicator, maar je kunt natuurlijk ook gewoon je eigen poederkwast gebruiken. Verder matteert de poeder je huid goed, zonder een dikke laag achter te laten. Als je dus niet zo bleek bent als mij zeker een aanrader!

Over het algemeen ben ik dus erg tevreden over deze gezichtsproducten van E.L.F. En wat ook heel belangrijk is, ze testen niet op dieren. En de producten bevatten geen ingrediënten die afkomstig zijn van dieren. Ook ondersteunt E.L.F. diverse goede doelen, zeker een pluspunt dus!

Alle producten uit de reguliere lijn kosten slechts 1 euro per stuk. De prijzen van de producten uit de Studio Lijn of andere lijnen kun je vinden in de webshop van E.L.F. De verzendkosten liggen rond de 7 euro.

Volgende keer een review over een aantal lipproducten van E.L.F.

Wat is jullie ervaring met E.L.F. producten?
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails