Nailart: Sailor Nails

Deze keer wilde ik een wat moeilijkere nailart proberen. En omdat ik vandaag dit shirtje aan wilde, heb ik me daardoor laten inspireren. Dit is het resultaat:
Het was heel wat geknoei en gepriegel, maar het is uiteindelijk wel gelukt zoals ik het in m'n hoofd had. Ik heb de volgende nagellakjes gebruikt:
- Essence Pro white Tip Painter
- Herôme W.I.C. in Soho Manhattan
- Maybelline Express Finish in Blue Sapphire
- Essence Colour & Go in Sundancer

Als eerste heb ik een basecoat aangebracht. Daarna 3 nagels wit en 2 nagels donkerblauw gelakt. Vervolgens kan het echte priegelwerk beginnen. Met de blauwe en rode kleur heb ik een aantal streepjes op de witte nagels gezet. En met de witte kleur een ankertje gemaakt op de blauw gelakte nagels. Daarna heb ik met geel de stipjes gezet, die de manchetknopen moeten voorstellen. Als alles goed gedroogd is een topcoat erover en klaar zijn je Sailor Nails!
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails