Nailart: Viva la Nails

Afgelopen week kreeg ik het pakketje van Viva la Nails binnen. Dit is een webshop die allerlei nailart spulletjes verkoopt. Als je zelf een blog hebt of youtube filmpjes maakt mag je in ruil voor een artikel of filmpje een aantal spulletjes uit de webshop proberen. Je betaalt alleen de verzendkosten van ongeveer €3,50. Ik was wel heel erg benieuwd, dus ik heb ook zo'n sample pakketje aangevraagd. Dit zat er allemaal in:
Echt superveel! Er zat van alles in, stickers, steentjes, glitters, bloemetjes etc. Ik had zoveel ideeën dat ik maar een nagelwiel heb gepakt en daar wat dingetjes ben gaan uitproberen.

En dan heb ik nog niet eens alles gebruikt! Dit zou ik lang niet allemaal zelf op m'n nagels dragen, ik ben toch iets meer van het 'subtielere', maar het is wel leuk om er een beetje creatief mee bezig te zijn!
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails