Yves Rocher '360 graden Mascara'

Laatst vertelde ik al over de oogpotloden uit de Colorama collectie van Yves Rocher. Vandaag wil ik jullie de mascara uit de nieuwe make-up lijn laten zien.De 360 graden mascara zou vooral je wimpers verlengen. Het bevat een elastomeer borsteltje dat de wimpers kamt en omhult zonder te klonteren.
Ten eerste vind ik het borsteltje enorm fijn in gebruik. Het bedekt echt al je wimpers mee, zelfs de kleinste in je ooghoeken. Ook doet de mascara wat er is beloofd, het verlengen van je wimpers. Dus vooral als je wat kortere wimpers hebt is dit zeker een aanrader.
Normaal kost de mascara €17,50 wat ik toch wel erg duur vind. Maar zoals we van Yves Rocher gewend zijn hebben ze altijd fijne kortingen, zo kost de mascara nu €9,30. Overigens zijn de oogpotloden ook afgeprijsd die kosten nu nog maar €5,30. Neem dus zeker eens een kijkje in de webshop van Yves Rocher.

*Dit product heb ik gekregen voor een review. Zie de disclaimer
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails