Review: Demak'Up producten

Net als vele andere (beauty)bloggers ontving ik ongeveer anderhalve maand geleden deze producten van Demak'Up om te testen. Nu ik ze een tijd heb kunnen proberen vertel ik jullie vandaag wat ik er van vind!
Kleine wattenschijfjes DUO+ met honingraadstructuur €2,99
Grote wattenschijfjes DUO + met honingraatstructuur €2,39
De wattenschijfjes met de honingraadstructuur gebruik ik zelf normaal altijd om make-up van mijn ogen en gezicht te halen. Met de geblokte kant haal ik de make-up van m'n ogen en de andere gladde kant gebruik ik voor het schoonmaken van de rest van mijn gezicht. Ik heb zelf tot nu toe altijd de kleine versie gebruikt, maar ik moet zeggen dat de grote variant ook wel erg prettig werkt.
Kleine wattenschijfjes Sensitive silk €1,85


Grote wattenschijfjes Sensitive silk €2,29
Deze wattenschijfjes doen hun naam eer aan want ze zijn inderdaad ontzettend zacht. Ze zijn heel dik en fluffy wat zeer prettig aanvoeld op je gezicht. Ik denk dat deze watjes vooral heel geschikt zijn voor mensen met een wat gevoeligere huid.
Milk & cotton reinigingsdoekjes €3,79
Fresh & tonic reinigingsdoekjes €3,79
Dan de reinigingsdoekjes. Hier zijn twee varianten van; een met een reinigingsmelk, de 'zachte' versie en een met tonic, de 'frisse' versie. De doekjes zijn erg zacht en precies vochtig genoeg. Nu heb ik zelf geen gevoelige huid, maar mijn zusje wel en zij vond de roze versie erg prikken. Dus even op letten als je een gevoelige huid hebt. Verder zijn de doekjes erg fijn. Ze verwijderen goed de make-up van je gezicht en zijn ook ideaal om mee te nemen.


Oogmake-up reiniger pads €3,99
Tot slot de reiniger pads. Dit zijn watjes die al vochtig zijn en je dus direct kunt gebruiken. Dit is toch wel mijn favoriete oogreiniger. De watjes zijn zacht, prikken niet, verwijderen makeup (ook waterproof) en zijn heel gemakkelijk in gebruik. Helaas zijn ze wel wat aan de dure kant. Ik zou zelf dan ook alleen kopen als ik op vakantie ga, dan hoef je geen aparte watjes en reiniger mee te nemen, wat weer ruimte scheelt.

Mijn favorieten: DUO+ wattenschijfjes met honingraadstructuur, Fresh & Tonic reinigingsdoekjes en de Oogmake-up reiniger pads.

Waarmee verwijder jij je make-up?

*Dit product heb ik gekregen voor een review. Zie de disclaimer
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails