Favorieten: Mei 2011

Ik vind het altijd erg leuk om op blogs de favoriete producten van de maand te zien. Daarom doe ik het zelf nu ook een keer. Dit zijn producten die ik de afgelopen maand veel heb gebruikt, of waar ik gewoon ontzettend tevreden over ben.
♥ Catrice Ultimate Nudes '060 Mona Lisa Is Staring Back' Een heel mooi lichtroze kleur met gouden glitters. Dit lakje draag ik meestal op m'n handen. Niet te opvallend, maar ziet er toch netjes uit.
♥ Catrice Ultimate Nail Lacquer '020 Meet Me At Coral Island' Prachtige koraalkleur. Wat mij betreft perfect voor op de tenen met dit mooie weer.
♥ Rosebud Strawberry Lipbalm and Moisterizer Deze heb ik altijd in m'n tas. Heel goed voor droge lippen en in een prachtige tinnetje.
♥ Gosh Soft 'n Shine lipbalm 'Scarlet' Helaas gaan deze lipbalms uit het assortiment van Gosh. Echt zonde, ik ben er ontzettend tevreden over. Ik heb laatst nog de kleur Sweetheart te pakken kunnen krijgen voor de helft van de prijs.
Catrice Eyebrow Set De lichtste kleur uit dit wenkbrauwpalletje is perfect voor als je blond bent. Op de foto komt de kleur wat donkerder over, maar het is een lichtbruin/grijze kleur zónder rode ondertoon. De andere kleur gebruik ik vaak als oogschaduw.
♥ Yves Rocher Colorama oogpotlood Hele mooie koperen kleur. Deze gebruik ik regelmatig als eyeliner en blijft heel goed zitten.
♥ Kiko Ultra Tech waterproof mascara Maakt m'n wimpers langer en voller. Ik gebruik altijd een waterproof mascara als ik naar school ga want ik heb op de fiets vaak ontzettend last van traanogen en deze mascara bevalt me erg goed.
♥ Lush zeep 'Miranda' Heer-lijk! Zoet, fris & fruitig, de perfecte combi. Hele fijne zomerse zeep.
♥ Le Couvent Des Minimes; Garnener's Hand Healer Hele dikke romige crème die je handen heerlijk zacht maakt. Erg fijn voor hele droge handen, zoals ik vaak heb.

Wat zijn jullie favoriete producten van deze maand?
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails