OPI Touring America Collection

De zomer is hier nog maar net van start gegaan, maar de nieuwe nagellak collecties voor het najaar zijn nu al bekend. OPI laat zich deze herfst/winter inspireren door Amerikaanse steden en komt met de Touring America Collection. Twaalf zeer uiteenlopende kleuren; van donkerblauw en taupe tot koraal en felroze.
Van links naar rechts: Are We There Yet?, I Eat Mainely Lobster, My Address is “Hollywood”, Color to Diner For, Honk if You Love OPI, Road House Blues
Suzi Takes the Wheel, French Quarter For Your Thoughts, Uh-oh Roll Down the Window, A-taupe the Space Needle, Get in the Expresso Lane, I Brake for Manicures

Ik mocht van OPI alvast twee lakjes uit deze collectie testen en vandaag wil ik jullie de kleur 'I Eat Mainely Lobster' laten zien.
'I Eat Mainely Lobster' is een felle koraalkleur met hele kleine gouden glittertjes er in.

Op de foto heb ik twee laagjes nagellak aangebracht. Het platte en brede kwastje zorgt ervoor dat je erg gemakkelijk en snel je hele nagel hebt bedekt. Ook de substantie is erg fijn, niet te dik maar perfect voor een mooi en glad resultaat. Dit is mijn eerste ervaring met OPI nagellak en ik was erg positief verrast door de houdbaarheid van de lak. Deze kleur heeft maar liefst vier dagen mooi op m'n nagels gezeten!
De lakjes van de OPI Touring America Collection zijn verkrijgbaar vanaf 1 september 2011 bij de luxe drogisterijen en kosten €13,95 per stuk.

Wat vinden jullie van de Touring America Collection?

*Dit product heb ik gekregen voor een review. Zie de disclaimer
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails