EOTD: Golden Sunset

Mijn make-up berg ik op in een Helmer ladekastje van Ikea. Een lade hiervan zit helemaal vol met losse oogschaduw poeders. Het erge is dat ik die la maar heel weinig open doe. Vaak kost het wat meer tijd om losse oogschaduw netjes aan te brengen dus grijp ik meestal naar een palette. Maar nu is het vakantie, dus vond ik het de hoogste tijd om de la met pigmenten eens open te trekken. En dit is de look die er uit is gekomen. Ik gebruikte twee oogschaduws van Overall Beauty, die heb ik een hele tijd geleden gewonnen op de site van Dhini en een pigment van MAC.

Wat ik heb gebruikt:
- Urban Decay Primer Potion
- Catrice wenkbrauw setje
- Minerale oogschaduw van Overall Beauty in Gold Digger (een goudgele kleur)
- Minerale oogschaduw van Overall Beauty in Sweet Sorrow (een oranje/roze kleur)
- MAC pigment in Chocolate Brown
- Catrice Gel eyeliner in Black Jack with Jack Black
- Kiko UltraTech waterproof mascara
Als eerst heb ik oogschaduwbasis aangebracht en m'n wenkbrauwen een klein beetje bijgetekend. Vervolgens heb ik Gold Digger aangebracht in de binnenste ooghoek. Daarnaast, op het midden van mijn ooglid de kleur Sweet Sorrow, een klein beetje over de gouden kleur zodat het mooi in elkaar overloopt. In de buitenste ooghoek en onder m'n oog bracht ik de bruine pigment van MAC aan. Ga daarna met een blendingkwast voorzichtig over de buitenste randen van je oogschaduw heen zodat de buitenste lijnen minder hard worden. Vervolgens bracht ik de zwarte eyeliner aan. Tot slot wat mascara op de bovenste wimpers en klaar is de look.

Gebruiken jullie vaak losse oogschaduw?

blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails