NOTD: OPI 'A-taupe the Space Needle'

Een tijdje geleden liet ik jullie al de OPI Touring America collectie zien met een swatch van 'I Eat Mainely Lobster'. Vandaag een artikel over een ander lakje uit deze collectie; 'A-taupe the Space Needle'.
Een taupe kleur met als inspiratiebron de Space Needle in Seattle. Nouja taupe, de kleur neigt eigenlijk behoorlijk naar bruin. Het is een crème lakje wat betekent dat het geen glans of glitters bevat. Ik vind de kleur perfect voor de herst en de winter, wanneer deze collectie overigens ook in de winkels zal liggen.
Voor een goede dekking zijn wel drie laagjes nodig. Maar de nagellak droogt best snel, dus als je niet te dikke lagen aanbrengt is dat geen probleem. Verder heeft de lak een goede substantie waardoor je het mooi zonder strepen aan kan brengen. Ook over de houdbaarheid ben ik zeer tevreden, bij mij houdt de lak het drie dagen vol zonder chips.

De lakjes van de OPI Touring America Collection zijn dus zeker het proberen waard en zijn verkrijgbaar vanaf 1 september 2011 bij de luxe drogisterijen en kosten €13,95 per stuk.

*Dit product heb ik gekregen voor een review. Zie de disclaimer
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails