Shoplog: Frankrijk

Tijdens de vakantie in Frankrijk heb ik ook nog wat nieuwe dingen gekocht. We zijn er niet echt speciaal op uit gegaan om te gaan winkelen, het is dus niet zo heel veel. Maar ik wil het jullie toch even laten zien.
Twee Garnier Color Intense haarverf. Ik heb dit soort in Nederland nog nooit gezien, ik was er dus erg benieuwd naar. In de vakantie had ik flinke uitgroei dus ik had er al een gebruikt en die beviel me erg goed. Daarom heb ik er nog twee gekocht voor thuis. Ze waren trouwens erg goedkoop voor haarverf, slechts €4,80!
Een witte korte broek die ik kocht bij Pimkie's.
Een pakje om zelf macarons te maken! Zoals je al in mijn verslag van de vakantie kon lezen hadden we ze ook kant en klaar gekocht en die waren heerlijk. Het leek me daarom wel leuk om deze mee te nemen zodat ik ze thuis ook een keer kan maken.
Embryolisse Lait-Crème Concentré. Hier had ik veel positieve dingen over gelezen op de site van Mascha. Het is volgens veel visagisten de beste gezichtscrème die er is. Dit merk wordt alleen in grote pharmacies (apotheken) in Frankrijk verkocht en móest ik dus proberen.

blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails