Essence 50's Girls Reloaded Lipstick

In veel Kruidvat filialen wordt op dit moment de Essence 50's Girls Reloaded collectie verkocht. En erg leuke collectie met een aantal mooie nagellakjes, lipsticks en een translucent powder. Ik kocht de lipstick in de kleur I'm sailing. Dit is een creamy perzikoranje kleur.
De verpakking doet me erg denken aan de lipsticks van MAC alleen dan in het wit. Ik vind het een erg mooie huls, simpel wit met een opdruk. Alleen voelt het door het plastic wel een beetje goedkoop aan, maar dat is natuurlijk wel te verwachten voor zo'n klein prijsje.
'Naakte' lippen

Met I'm Sailing
Hello sproetenkop!

De lipstick dekt goed en heeft een mooie creamy finish. Het nadeel hiervan is wel dat je losse velletjes op je lippen goed kan zien zitten (scrubben van tevoren dus!). Ook blijft de lipstick niet super lang zitten. Verder ben ik zelf erg blij met de lipstick. Ik vind het een hele mooie kleur met een leuke verpakking.
De Essence 50's Girls Reloaded collectie is nu te koop bij Kruidvat, de lipsticks kosten €1,99 per stuk

Hebben jullie al iets gekocht uit deze collectie?
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails