Fotoverslag: Vakantie Frankrijk 2011

Na alle tentamens (die ik overigens heb gehaald, YAY!) en een heerlijke vakantie in Normandië heb ik nu eindelijk weer eens tijd om een blogje te schrijven. Ik begon het echt te missen!
Ik ben nu sinds twee dagen weer terug uit Frankrijk en wil jullie graag een kleine greep uit de foto's van de vakantie laten zien.

Dit was het huis waarin we verbleven. De ene helft was van ons en de andere helft was van de eigenaar van het huis. We hadden twee ruime slaapkamers een enorme badkamer mét bad en een heerlijke tuin.
De eigenaar had ook twee katten die regelmatig bij ons op bezoek kwamen, ik presenteer:
Madame le Blanc
Monsieur Noir. Twee scheetjes van katten <3
We zijn veel op pad geweest, onder andere naar de dierentuin
De eerste keer dat ik Macarons heb gegeten, heer-lijk!
Zonsondergang in Étretat
De avond voor de Franse nationale feestdag 'Quatorze Juillet' is er altijd vuurwerk op het strand, prachtig om te zien!

M'n zusje en ik kwamen op het idee om even pootje te baden
Wat niet zo'n goed idee bleek te zijn aangezien de kiezelstenen niet erg aangenaam aanvoelen onder je blote voeten, oftewel it freaking hurts!
Dus zijn we maar op handen en voeten weer terug gekropen haha
De Notre-Dame in Rouen
Le Gros Horloge

Zo, nu hebben jullie ook een kleine impressie van wat ik de afgelopen weken heb gedaan. Het was na al die weken leren echt heerlijk om even te ontspannen, erop uit te gaan en helemaal niks te moeten.
Zijn jullie ook al aan het genieten van de vakantie?

blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails