Nieuwe MAC Goodies

Een tijd geleden deed ik een bestelling bij All Cosmetics Wholesale. Het pakketje kreeg ik na 1,5 week, heel netjes en goed verpakt binnen. Vandaag zal ik jullie mijn mening over deze MAC producten vertellen.

Dit is mijn allereerste oogschaduw van MAC in de kleur Shroom. Een crème kleur met een satin finish. Wat me direct opviel toen ik de oogschaduw voor het eerst gebruikte is dat deze totaal niet kruimelt. In tegenstelling tot veel (goedkopere) oogschaduws komt er helemaal geen losse poeder vrij als je er met je kwast overheen gaat, echt fijn!
Verder vind ik de kleur prachtig. Ik had al swatches op internet opgezocht, maar in het echt ziet het er nog mooier uit. Het is jammer dat ze wat aan de prijzige kant zijn maar ik wil meeeer MAC oogschaduws! ;)
Ook bestelde ik mijn eerste Paintpot in de kleur Painterly. Een matte huidskleurige crème oogschaduw die je als oogschaduwbasis kan gebruiken, maar je ook gewoon zo op je ogen kan dragen.

Ook met dit product ben ik ontzettend blij. Hij werkt perfect als oogschaduwbasis, je oogschaduw blijft er de hele dag heel goed opzitten. Maar ik gebruik hem meestal zonder iets er overheen. Vooral als ik haast heb vind ik dit ideaal om even op m'n ogen te smeren, wat mascara en klaar. Hij smeert namelijk erg fijn, geeft een subtiel kleurtje en je oogleden blijven de hele dag glim-vrij. Echt een aanrader.

Op deze foto draag ik Painterly op m'n ooglid en heb ik Shroom onder m'n wenkbrauw aangebracht.

Oftewel, ik ben heel happy met m'n nieuwe spulletjes. En zal in de toekomst vast en zeker weer eens wat kopen van MAC. 
 
Hebben jullie weleens producten van MAC geprobeerd? Zo ja, bevallen ze?
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails