How to: Galaxy/Space Nail Art

Het is alweer ontzettend lang geleden dat ik een artikel over nail art heb gemaakt. De hoogste tijd voor iets nieuws dus! Geïnspireerd door het heelal en de ruimte heb ik deze creatie gemaakt. Ik heb een nagelwiel gebruikt om stap voor stap foto's te nemen zodat je het gemakkelijk kunt namaken.
Wat ik heb gebruikt:
- Make-up sponsje, een keukenroldoekje werkt ook
- Satéprikkers
- Zwarte nagellak als basis (Gosh, Nero)
- Witte nagellak (vergeten op de foto te zetten)
- Zilveren holografische nagellak (Essence, Metal Babe)
- Roze nagellak (Herôme WIC, Rome)
- Gele nagellak (Essence, Sundancer)
- Donkerblauwe nagellak met glitters (Essence, Choose me!)
- Transparante nagellak met glitters (Kiko, #270)
1. Om te beginnen lak je al je nagels helemaal zwart.
2. Doe een beetje witte nagellak op  het sponsje en dep dit over een deel van je nagel. Je kan dit schuin of recht doen, wissel het af.
3. Daarna doe je wat gele nagellak op het sponsje en dit dep je over een deel van het wit.
4. Doe hetzelfde met roze, de zilveren holografische en de blauwe lak met glitters.
5. Vervolgens doop je de satéprikker in de witte lak en zet kleine en grotere witte stipjes op je nagel, dit hoeft niet netjes te zijn.
6. Tot slot lak je met de transparante nagellak met glitters al je nagels. Dit zorgt voor een diepte effect en geeft een mooi resultaat. That's it! Helemaal niet moeilijk. Je kan natuurlijk ook andere of nóg meer kleuren lakjes en glitters gebruiken, wees creatief!
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails