Urban Decay Primer Potion

Urban Decay Primer Potion, het best verkopende product van Urban Decay en ik denk wel de meest bekende oogschaduwbasis.
Wat het is? Nee, geen dildo zoals sommige non-beauty-lovers op Twitter suggereerden. Het is een oogschaduwbasis. Dat smeer je op je ooglid voordat je oogschaduw opdoet om de kleuren nog mooier uit te laten komen en te voorkomen dat de oogschaduw in je arcadeboog gaat ophopen. Maar mijn lieve intelligente bezoekers wisten dat natuurlijk allang ;)
Ik heb de UDPP, zoals deze ook wel wordt genoemd, nu ongeveer een maand en wil jullie graag vertellen wat ik er van vind.
Om te beginnen met de verpakking; ziet er super leuk uit, maar is niet erg handig. Vooral als de oogschaduwbasis bijna op is zal het een karwei zijn om de laatste restjes er uit te krijgen. Maar daar heeft Urban Decay inmiddels een goede oplossing voor, namelijk deze verpakking. De verpakking die ik heb is dus eigenlijk alweer wat verouderd. Al scheelt het wel dat de applicator schuin staat, zo krijg je al veel beter het product uit de hoekjes van de huls.
Over het product zelf ben ik ontzettend tevreden. In vergelijking met de oogschaduwbasis van de Hema, die ik hiervoor altijd gebruikte, zorgt de UDPP er veel beter voor dat de oogschaduw de hele dag blijft zitten. Bij die van de Hema zat aan het eind van de dag m'n oogschaduw in de binnenste ooghoek er vaak niet meer goed op, maar met de UDPP heb ik daar geen last van. Ook de oogschaduw kleuren komen op de UDPP nog mooier uit.

Dus, het product zelf doet z'n werk hartstikke goed. Je oogschaduw blijft echt de hele dag goed zitten en de kleuren komen nog mooier uit. De verpakking is een nadeel, de restjes zal je er lastig uitkrijgen, maar gelukkig heeft UDPP tegenwoordig een verbeterde verpakking. Ook de prijs is met €18 aan de hoge kant. Als je hem goedkoper wilt scoren kun je terecht in Frankrijk (€16) of eventueel op Ebay.

Urban Decay Primer Potion is te koop bij Sephora en kost €18

Gebruiken jullie een oogschaduwbasis? Zo ja, welke?

blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails