Collective Shoplog #2

Vandaag weer een collective shoplog, oftewel, de aankopen die ik heb gedaan in verschillende shop-sessies. Ten eerste had ik een bestelling gedaan bij Wehkamp. Ik kon de laatste tijd maar geen leuke shirts vinden in de winkels dus besloot ik daar maar eens een bestelling te plaatsen. En ik ben samen met Marjolein afgelopen vrijdag naar Rotterdam geweest waar ik ook wat dingetjes heb gekocht. Het was trouwens een hele gezellige dag met Marjolein. We hebben genoten van de uitgestorven Primark, de nieuwe make-up collecties bij Kruidvat uitgebreid bekeken en lekker in de zon gezeten :)
Essence Nail Art Cracking Topcoat in Crack Me! Blue; Kruidvat, €1,79
Sleutelring; Primark, €3,-
Travel Bottle Set; Primark, €1,50
Bruine trui; Wehkamp, €15,-
Blouse; Wehkamp, €19,-
Vest; Wehkamp, €16,-
Shirt; Wehkamp, €15,- 

Ben je benieuwd wat Marjolein heeft gekocht? Haar shoplog vind je hier ;)

  Hebben jullie nog geshopt de afgelopen tijd?
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails