NOTD: Essence Time for Romance

Time for Romance is een wijnrode glitternagellak uit de nieuwe Essence collectie. Ik hou zelf heel erg van dit soort nagellak kleuren en toen ik deze in de winkels zag moest ik hem meenemen. En ik heb er geen spijt van!
Het lakje heeft naast de glitters wel een basiskleur, maar is ondanks dat erg transparant. Daarom besloot ik het lakje over een andere nagellak aan te brengen, ik heb voor de kleur Runny Raspberry van Pupa gekozen.
Op de foto draag ik 1 laagje Runny Raspberry en 2 laagjes Time for Romance. Ik vind het effect echt prachtig. Het lakje brengt ook fijn aan en blijft goed zitten.

Helaas is en blijft het een glitternagellak en is het dus een nachtmerrie om te verwijderen. Maar ik heb het er voor over, ik ben helemaal dol op deze budget topper!

Essence Colour & Go lakjes zijn verkrijgbaar bij Kruidvat voor €1,29
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails