Review: E.L.F. Lipproducten

Laatst schreef ik al een review over een aantal gezichtsproducten van E.L.F. waar ik over het algemeen erg tevreden mee was. Vandaag een review over de vloeibare en de een minerale lipstick van E.L.F.
Als eerste de Lucious Liquid Lipstick in de kleur Raspberry uit de reguliere lijn. De lipstick bevat een grote spons-applicator. Door te draaien aan de achterkant komt de lipstick uit de applicator en kun je beginnen smeren. De vloeibare lipstick heeft een mint-achtige smaak en geur. Normaal ben ik daar niet zo'n fan van, maar bij deze lipstick stoorde het me niet. De kleur op je lippen is precies zoals in de verpakking. Ik heb een aantal reviews gelezen op andere sites dat bepaalde kleuren nogal tegenvielen qua pigmentatie, maar bij deze is daar niets op aan te merken. De lipstick blijft redelijk goed zitten, ik denk ongeveer evenlang als een goede lipgloss. Want daar doet het me toch wel veel aan denken, lipgloss. Het is eigenlijk gewoon een langhoudende, goed gepigmenteerde lipgloss. En zeker het geld waard als je beseft dat het maar 1 euro kost!
Dan de Mineral Lipstick in de kleur Nicely nude. Deze komt uit de minerale lijn van E.L.F. Dit is een lijn van producten die geen parabenen, conserveringsmiddelen of chemische kleurstoffen bevatten. Ik vind de verpakking er erg mooi en luxe uitzien. Een matte zwarte huls met zilveren letters. De lipstick is geur- en smaakloos, dat vind ik het fijnst. Als je de lipstick hebt aangebracht voelt het niet als een dikke laag op je lippen, eerder al een lippenbalsem, erg prettig. Het is een oud-roze kleur met een matte finish, perfect voor overdag. De lipstick blijft redelijk goed zitten, net als de meeste andere lipsticks. Eigenlijk heb ik dus helemaal niks aan te merken op dit product.

Alle producten uit de reguliere lijn kosten slechts 1 euro per stuk. De prijzen van de producten uit de Minerale Lijn of andere lijnen kun je vinden in de webshop van E.L.F.
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails