W.I.C. Wintercollectie: Surrey

Deze winter laat World Inspired Colours by Herôme zich inspireren door het op één na grootste land ter wereld! Canada, het land van pure schoonheid, bosrijke en bergachtige gebieden, imposante en multiculturele steden. W.I.C. vond in Canada haar winterinspiratie en introduceert zes nieuwe nagellakken.

Ik vind het een erg leuk idee om een nagellak-collectie door een land te laten inspireren. De kleuren hebben dan ook allemaal de naam van een Canadese stad gekregen. Ik heb 2 kleuren van deze collectie; Winnipeg en Surrey. Vandaag een swatch van Surrey.

Surrey is een chique, donkerrode kleur met een vleugje aubergine en geeft extra warmte aan de koude winter. Een bijzondere kleur voor een bijzondere plaats want het Canadese Surrey wordt omringd door een bijzonder bosrijk gebied bestaande uit voornamelijk rode ceder en braambesstruiken.
Een erg mooie dieprode herfst/winter kleur. Op de foto heb ik 2 laagjes aangebracht. Het lakje is net als de andere W.I.C. lakjes erg fijn in gebruik.

Oh, trouwens! Ik ben fanatiek bezig om m'n nagels te laten groeien (ja, I used to be a biter). Maar tot nu toe gaat het goed, dus ik ben wel een beetje trots op mezelf, haha.

De Canada-collectie is vanaf nu in diverse parfumerieën en drogisterijen verkrijgbaar voor €7,50 per stuk of twee lakjes voor €12,50. Een volledige lijst met verkooppunten vind je hier.
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails