NOTD: Nailart, Viva la Nails

Een tijdje geleden liet ik jullie al zien welke spulletjes van Viva la Nails ik had ontvangen. Toen heb ik met behulp van een nagelwiel een aantal creaties gemaakt omdat ik zoveel ideeën had. Vandaag een NOTD van mij en mijn zusje met behulp van de Viva la Nails spulletjes.
Om te beginnen heb ik heb mijn nagels gelakt in de kleur Freetown van Herôme W.I.C. Daarna ben ik de bloemetjes gaan aanbrengen. Dit zijn de zogenaamde Water Decals. Misschien ken je die plak-tatoeages van vroeger nog wel, ze zaten meestal bij van die kinderkauwgom. Water Decals breng je ongeveer op dezelfde manier aan. Je knipt een bloemetje uit, legt die een paar seconden in een bakje met water. Vervolgens haal je het er uit en leg het op je wijsvinger, dan leg je een andere vinger erbovenop en wiebel een beetje heen en weer. Het bloemetje zal loslaten van het papier en plak het voorzichtig op je nagel (voor een uitgebreide uitleg, klik hier). Doe dit bij al je vingers. Dan een topcoat erover en het blijft zeker een aantal dagen goed zitten.
Bij m'n zusje heb ik als eerste de kleur Rome van Herome W.I.C. aangebracht. Daarna pak je met een pincet een bloemetje en leg het voorzichtig op je nagel. Als je dit bij alle vingers hebt gedaan is het erg belangrijk om een topcoat (of meerdere lagen) aan te brengen. Hierdoor ligt het bloemetje niet zo bovenop je nagel en zal het er niet zo snel afgaan.

Heel simpel en het ziet er erg leuk uit al zeg ik het zelf!
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails