Beauty Tag

Deze tag zag ik staan op de site van Jorien en is bedacht door Eline. Ik vond het een erg leuke vragenlijst en heb hem daarom ingevuld. Neem hem gerust over, ik vind het erg leuk om te lezen!

Huidverzorging:

1. Hoe vaak was je je gezicht?
Twee keer per dag, 's morgens en 's avonds.

2. Welk huidtype heb je?
Een gecombineerde huid, drogere wangen maar juist een vettere T-zone.

3. Welke facewash gebruik je op dit moment?
Een facewash van Biodermal.

4. Scrub je je gezicht?
Ja, meestal twee keer per week.

5. Met welke scrub scrub je je gezicht?
Garnier Pure 3 in 1

6. Welke moisturizer gebruik je?
Seaweed Mattifying Day Cream van The Body Shop

7. Heb je sproetjes?
Ja, maar vooral in de zomer, zomersproetjes dus.

8. Gebruik je een oogcrème?
Nee, maar daar ga ik binnenkort wel naar opzoek.

9. Heb je vaak onzuiverheden in je gezicht?
Ik heb altijd wel een paar rode vlekjes maar puistjes meestal een keer per maand (jeweetwel, díe maandelijkse periode).

10. Hoe vaak onthaar je je gezicht?
Mijn wenkbrauwen epileer ik een keer per week.

Make-up

1. Welke foundation gebruik je op dit moment?
Gosh x-ceptional wear foundation in Porcelain.

2. Welke concealer gebruik je?
Maybelline Mineral Power in Ivory.

3. Weet je van jezelf of je een gele of een roze ondertoon hebt?
Nee, daar ben ik nog niet uit. Ik heb al die trucjes om te ontdekken welke ondertoon je hebt al geprobeerd, maar ik heb nog steeds geen idee, misschien gewoon er tussenin?

4. Draag je wel eens valse wimpers?
Heel af en toe. Bijvoorbeeld op een feestje of met Oud & Nieuw enzo.

5. Wissel je je mascara iedere 3 maanden?
Nee, ik denk dat ik ongeveer 4 maanden met een mascara doe.

6. Welke mascara gebruik je op dit moment?
Yves Rocher 360 graden mascara.

7. Welke tools gebruik je om make up aan te brengen?
Kwasten van Gosh en Ecotools.

8. Gebruik je een gezichtsprimer?
Heel soms. Als ik een lange schooldag heb en zeker wil weten dat alles goed blijft zitten gebruik ik de gezichtsprimer van Gosh.

9. Gebruik je oogschaduwbasis?
Ja, altijd.

10. Welke kleur oogschaduw is favoriet?
Bruin, koper, brons en crème kleuren

11. Gebruik je liever oogpotlood of een eyeliner?
Als het snel moet gebruik ik liever oogpotlood. Maar als ik wat meer tijd heb om me op te maken gebruik ik wel eens eyeliner.

12. Hoe vaak prik je jezelf met je oogpotlood in je oog?
Is me nog nooit overkomen. Maar ik gebruik dan ook niet iedere dag oogpotlood.

13. Gebruik je wel eens minerale make-up?
Ja, van Everyday Minerals.

14. Gebruik je wel eens losse poeder oogschaduw?
Soms, als ik wat meer tijd heb om me op te maken.

15. Wat is je favoriete lippenstift?

Pupa Very Vintage Lipstick in de kleur Nude Rose

16. En je favoriete lipgloss?
NYX Mega Shine lipgloss in Smokey Look.

17. Welke blush is favoriet?
Maybelline Expertwear in Sweetheart Rose

18. Koop je wel eens make-up op Ebay/Marktplaats?
Op Ebay af en toe. Op dit moment is er een BB cream naar mij onderweg.

19. Koop je graag drogisterijmerken?
Ja, ik denk dat de meeste make-up die ik heb gewoon bij de drogisterij vandaan komt.

20. Op welke make-up blunder zou echt een straf moeten staan?
Te donkere foundation.

21. Hou je van opvallende kleuren make-up of kies je liever neutrale tinten?
Af en toe opvallend vind ik best leuk, maar meestal kies ik toch voor neutrale tinten.

22. Welke celebrity heeft altijd mooie make-up op?
Dat zijn er wel meerderen. Ik vind vooral neutrale make-up erg mooi zoals van Natalie Portman of Cate Blanchett.
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails